' my heart can't make a single beat without you

det var länge sedan jag hade denna känslan. som får ett rus av värme att sprida sig i hela kroppen. mm.



jätte länge sedan sist. men är uppslukad i plugget. slutprov i fysik b imorgon. mycket som står på spel. blir jag inte godkänd kommer jag inte in till hösten! så det är allt eller inget imorgon.
och jo, det är omprovstillfälle, men då är jag inte i halmstad utan befinner mig i skåne/blekinge på sweden rock. kanske lite halvdan prio, men då jag börjar jobba på tisdagen så kan jag inte göra så värst mycket :/

annars då?
jotack, bra.

jag saknar linnsan också. min spontana bästa vän som jag kan göra jätte spontana saker med! <3

usch, ska fortsätta lyssna på veronica maggio nu och plugga. blä!
wish me luck!

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback