' you took my breath away

och så var det måndag igen. 14 mars närmare bestämt. endast 2 dagar, kan ni fatta, helt sjukt vad tiden gått fort, 2 dagar till jag hämtar min vapendragare på flygplatsen! jag saknar henne så!

veckan annars är verkligen FULLPROPPAD! och då menar jag FULLPROPPAD!
idag: skola, plugg, plugg, plugg, träning.
imorgon: studiedag. plugg, plugg, optikern, plugg, plugg.
onsdag: plugg, plugg, manikys, plugg, plugg, träning, malmö.
torsdag: skola, plugg, plugg, plugg, plugg, plugg.
fredag: tenta, träning, USM Steg 5.
och lördag-söndag: USM Steg 5.

det finnes inte många minuter övers känner jag? :S men men, man lever bara en gång :)

helgen har verkligen varit galet bra! shit ja. klagar verkligen inte!

 

singel-hanna träffa singel-malin på mårtensson. vi kom fram till att vi måste gå ut oftare jag och hon. då vi iprincip är de enda singlarna i klassen. hahaha.

nu blir det frulle. äggröra :) mums!

 

<3 H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback