' where to start?

tisdag. studiedag. och det har det fasen varit också! så mycket som dagen har gjort sitt namn har den nog aldrig gjort för mig tidigare! och då har jag ändå gått i skolan i... 13 år! sick.

massa fysik b plugg har det blivit. i solen på stadsbiblioteket här i halmstad. helt underbart väder har det varit, och trots att vi suttit inomhus så har solen skinit på oss som aldrig förr då bibblans väggar endast består av glas..
vi konstaterade också idag när vi satt där att vi förmodligen satt på ett av de finaste och modernaste biblioteken i sverige. ganska schysst ändå! bara att se och skåda på bilden nedan och inse att ni faktiskt är avundjuka!


nej, nu går jag mot tvn. ska fixa om bloggen sen också när fysik b-tentan är avklarad är tanken.
och imorgon är ingen vanlig dag, för då kommer min vapendragare heeeeeeeeeeem :DDDD

<3 H

p.s. lite kul att hv i detta nu åker ur sm-slutspelet. skadeglädje på hög nivå! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback