' strålningen har nått sverige

sorry, bad update de sista dagarna. men det har varit en hel del att stå i.
men min mami har åtagit sig uppgraget att sy en onepiece :) wiihoo! ska till bromölla den 16 spril, så får dock vänta på den :( men så väärt!!

massa plugg har också hunnits med, drott är slutspelaklara och möter ikväll RIK i halmstad arena. vi får även veta fysikprovet idag. drömde inatt att jag drog hem 34/39 poäng - utan att ha lagt någon större vikt vid om jag blir godkänd eller ej. haha. om ändå dreams are coming true ;)

ja, och
strålningen från japan har nått sverige.
och de fortsätter smälla nere i libyen. tredje världskrig på g?

jag och majsan pratade häromdagen också, är lite skraj för ryssarna. tycker de har legat låg de senaste åren - För lågt! någon mer som reflekterat över det?

nu blir det frulle, äggröra med rödlök och färsk basilika. mumma!

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback