' sol i sinne

, brun inne - /rudolf.




ååh, vaknar av att solen verkligen bara lyser upp hela tillvaron - idag igen! underbart! kan inte bli bättre. eller jo, att jag inte hade haft så förbaskat mycket plugg framför mig. men balkongen är öppen. får i värsta fall sätta mig där ute och plugga ett tag. har trots allt sol där till ca 16-17 i em :)

idag ska jag även på manikyr.
vill rekommendera de på orientalisk skönhet till er alla. riktigt duktiga! och just nu har de erbjudande för alla nya kunder. 50% på nagelförlängning, alltså 340kr!!! och som icke ny kund har du 20%. de har även en underbar ansiktsbehandling som det också är 50% på, som nu kostar 150kr!! FÖR EN TIMME!

läs mer på deras hemsida
ORIENTALISK SKÖNHET .
de finns även på facebook, under namet Orientalisk Skönhet :)s så det är bara att kika in!

nej, nu blir det frukost på balkongen!

och ikväll åker jag och friiiiiida ner till malmö för att se ta tåget över till köpenhamn och hämta upp våra pepparkakor till vänner som äntligen kommer hem efter 6 månader i thailand!



<3 H

Kommentarer
Postat av: N A T H A L I E n y r é n

GISSA KÄNSIEN - rätt svar finns nu uppe! 3 stycken med rätt svar är nu länkade! Kika in för att se om det är du :D

Postat av: M E R E I

- fin bild!

2011-03-17 @ 22:15:39
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Nathalie Nyrén

GISSA KÄNDISEN - 3 STYCKEN MED RÄTT SVAR BLIR LÄNKADE, LYCKA TILL!

2011-03-17 @ 22:30:36
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback