' one piece

och så var det måndag igen.
helgen har gått fort, väldigt fort. finalsteget för pojkar födda -94 är avgjort och igåreftermiddags stod IFK Tumba som svenska mästare, vilket jag tycker de förtjänar. favoriten Backa föll i semin mot GUIF som på förhand var tippade sist! men GUIF gjorde en bra match både semi och final, dessvärre kunde de inte rå på Tumba i finalen då. men det var kul att de dom efter slutsignalen gått ändå, klart de var besvikna, men de var näst bäst i sverige och leendena kom snabbt till deras munnar :) vilket var kul o se :))

idag är det skola igen, börjar inte fören 10.45, vilket är ganska skönt.
tänkte ringa min mami nu iaf och fråga om hon har lust att sy en onepiece till mig, de är ju så jäkla dyra, så varför inte sy en själv? vågar inte riktigt ge mig på att sy en egen själv än :/

peace out!
<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback