jubileeumsfest

Mycket trevlig gårdagkväll! Förfest hos Anton och Erika, sen stan med hela gänget! Sssuperfredag på Mårtensson. Lagom folk, dock inte så bra musik och jag fick träffa Linnie där :)

Men när jag kom hem i natt ställde jag min klocka på 11.00 så jag skulle hinna slippa stressa och dyl inför kvällen, då HK Drott har jubileeumsfest ikväll. Kan bli mycket intressant tillsällning! En sak som är säker!
Men jag vaknade ist 14.20!! Alltså hade klockan inte ringt, går in och kollar mina alarm, och mycket riktigt är det fortfarande i kryssat, bara det att det alarmet är sedan tidigare inställt på att ringa mån-fre! FAIL för min del, så nu är det jäktigt, dusch, locka håret, hinner inte hämta klänning hos Majsan så får ta en i garderoben, ombyte, smink och sen cykla till Malin där vi ska vara kl 16!!! Vilket innebär om 1h 15 min!



Hurry hurry rice and curry!

4 dagar kvar!
<3 H

Kommentarer
Postat av: Wifeeey

hahaha.. Varför blir jag inte ens LITE förvånaD? ;)

2011-03-12 @ 16:59:51
Postat av: maja

-Och jag som hade slagit mig fram till fanskapet och räddat den ur klorna på en hemsk blommig kreation i garderoben som hade trasslat sig in i den! Nåja, nu fick den i alla fall andas ett tag:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback