idag är ingen vanlig dag

...för det är min alla bästaste Linns födelsedag :)
...för det är min favvo
Majsans födelsedag :)

de leve, hipp hipp HURRA HURRA HURRA



torsdagen börjar lida mot sitt slut. äntligen fredag imorgon. wiiho! sorry för att jag varit kass på att uppdatera senaste dagarna, men det har helt enkelt varit mycket att stå i. plugg, plugg, träning, dömning, fest.

igår var det kåren. jag, anna och malin m började med skumpan och förfesten hos mitt för att sedan bege oss dit och shaka lite. mycket trevlig tillställning och jag och anna made what we do the best. mohaha!

efter torsdag kommer fredag, skolstart 8.15 med 2h fysik b. tror inte jag tyckt mindre bra om en kurs innan. tillochmed företagsekonomi är roligare!
halmstad högskola har öppet hus också, det ska vi också hinna med!
sen väntar 4h cad på eftermiddagen. tur att det är en rolig kurs iaf! :)

nej, se klart sista av big brother nu sen ett avsnitt vampire diaries innan det är sängdags!

oh happy days!
13 dagar kvar!

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback