förvandla mig till en minitant

var med majsan på manikyr, mustach- och ögonbryndplock igår. haha. herre min skapare! dock ska jag också fixa naglarna - igen. handbollssäsongen är ju trots allt slut, så äntligen kan man vara lite fin :)

finns en film på min HTC när majsan för mustachen plockad. hahahahaha. herregud!

sen var vi och bytte storlek på underkläderna hon fick i födelsedagspresent och jag inhandlade ett nytt set; leopardmönstrat. sjukt snyggt! majsan är dock rädd att hon ska förvandla mig till en minitant :O

(jag och majsan om några år ;) )


aja, till något annat, börjar iaf bli bättre med min sjukdom nu också. febern är borta, så ska göra ett försök till skolan idag! för se hur länge jag orkar med det. är helt slut i hela kroppen verkligen och har massor att plugga som det inte finns någon ork till..


nej, måste bege mig, eller ja, bege och bege, borsta gaddarna, fick sms nyss också. förmodar att jag ska hämta anna också då vädret inte är det bästa ute ;) hihi!

<3 H

Kommentarer
Postat av: maja

Haha, jag är hon till höger- lätt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback