Should have known. You was trouble from the first kiss.

Ojoj, redan fredag. Tiden går fort när man har roligt? Fast frågan om jag haft roligt sist jag skrev vetihundan.
Dagen har jag hunnit med 2h fysik och därefter matematik d- tenta, del 2. Träffade sedan Gabbe på stan för att inhandla födelsedagspresent. Joora, det blev ganska bra trots allt :)
Hann med o shoppa också, och stackars Gabbe som fick hänga på. Haha.
Blev denna toppen idag :) Är väldigt nöjd. Investerade i en annan snygg tröja häromdagen också. 

249kr, gina tricot.                          199kr, gina tricot.


Jahopp, fredagkväll? Vad händer på på 75an ikväll då? Lisa ska ha födelsedagsfest, så kilar upp till henne på 3e våningen. Tacka Gud att jag inte har tenta imorgon, lördag, som väldigt många andra har! Hue.
Nej, hopp in i duschen nu kanske, måste hinna locka håret också. 66 minuter tillgodo! (Y)

- H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback