Sälen - Göteborg - Halmstad

Long time no seen. Har varit bortrest i ca 2 veckor så bloggen har gapat tom.

Sälen var toppen verkligen, bodde på samma hotel som Zlatan (Y) haha. Och jag måste ju faktiskt säga det; Helena Seger är så galet mycket snyggare i verkligheten än vad hon är på bild!!!

Efter Sälen väntade Göteborg och Norden Cup. 16 matcher på 4 dagar! Hue. Men blir lite cash av det ändå.
Nyår spenderades i allas vårt Götet också med Jeanette :) Vi tog det som det kom och det blev en riktigt lyckad kväll först hemma i Partille sen Masthugget (tror det hette så?). Träffat lite nya människor och vi hade allmänt kul :) Klagar då inte. Bilder finns på facebook för er som har mig där och inte redan sett dom.

Dagen idag då: Skulle spelat match, men så blev det inte, mina fötter är dåliga igen så :/ Hade även tänkt att städa ut julen. eller ja, julen och julen, ta bort mina julstjärnor och byta ut mina julgardiner i köket.
Majzzzan har kommit hem från Espania nu också! Gabbe bara "Aaa, de kommer hem imorgon - klockan 06.00!!!" Haha.

Nej, lite försenad frukost nu.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback