Oh my god! You look realy good!

vilken helg säger jag bara, kan endast beskrivas med ett ord: LYCKA.
lycka är ändå ett så abstrakt ord att man egentligen inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. men i helgen har jag verkligen upplevt lycka på alla plan. hu-ja.

snart ska jag äntligen få träffa mami och papi också. jag saknar dom! har inte träffat mami sen v44(!!!!) och papi sen i slutet på november :( och det kommer vara första bromölla-visiten sen i slutet på augusti.

handbolls-vm är i full gång också. sverige har hunnit spela två matcher och det har resulterat i två vinster. har inte kunnat bli bättre. framförallt krossen av slovakien igår! yeeey!

nu ska jag ta en snabbdusch, sen blir det sängen. skoldag imorgon!

peace out.

<3 h.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback