I’d still have to try. With all the love I have inside. I can’t deny. I just can’t let it die

skolan är igång - äntligen tillbaka till vardagen säger jag bara. fysik b kommer garanterat bli vårens stora utmaning!

har äntligen kommit igång med träningen också - herre jissanens vad skönt! andra veckan nu sen sälen/norden cup. ett gott överkroppspass igår och ett härligt benpass idag!

och imorgon drar äntligen 'the event of the year' igång; HANDBOLLS VM(!!!!) PÅ HEMMAPLAN! kan ju verkligen inte bli bättre. imorgon har sverige öppningsmatch mot chile - en match som vi ska vinna väldigt enkelt anser jag - och många andra!

helgen kommer blir lika fullpackad som den förra. fredag är det tenta-dags igen. matematik d. förhoppningen om att skaffa ny telefon finns också. sen ska lis-fis ha födelsedagsfest på kvällen. kan bli väldigt trevligt :)
lördag väntar dömning, årsmöte, sverige-slovenien, lite förkalas och inflyttningsfest och en vända på stan, ett tag sen jag var där känner jag. dock är halmstads uteliv inte något att hurra för denna tiden på året!
söndag har vi två matcher i varberg. gilla läget. cash is dock king!

au revoir!
- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback