give us the flag, or we die..

verkligen en total plattmatch av sverige mot argentina! fast känns som om de kan ha det lite. jag anser att det är en coachförlust tyvärr! om jag ska säga vad jag tycker. varför får inte kim ekdal de ruis spela? och varför gör dom inte målvaktsbytet tidare?
jag är må vara handbollsdomare själv, och säger verkligen inte att jag kunde gjort det bättre igår eller i de tidigare matcherna. men den ena makedonen är tydligen med i någon maffia säger ryktet, och paret igår? ja, vad säger man.
i 9 av 10 50/50 situationer får argentina bollen, det var likadant mot korea häromdagen.
är domarna rädda för att om de ger ett domslut till fördel sverige ska de kallas hemmadomare? nej, det är faktiskt inte så! då hade man möjligen kunnat säga att de iaf hade en rättvis bedömning.
men som jag skrev tidigare, jag hade verkligen inte gjort det bättre, hade inte klarat den pressen!
bara till o ta nya tag mot polen och se till och VINNA den jäkla matchen för att vi överhuvudtaget ska ha någon ynga pytte chans att ta oss till semifinal! vi kan ju alltid hoppas att det vänder imorgon.


annars då? skolan flyter på. varit ledig idag. är det alla onsdagar - hittills. såvida in teknikprojekt eller CAD läggs på onsdagarna. men hoppas på det bästa - att de inte gör det..

ett bra pass avklarades på gymmet idag också. väldigt nöjd!
ikväll är det vin i goda vänners sällskap och premiär på smålands nation för 2011 :)

ett glas vitt kanske?
- H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback