you set my heart on fire

söndag. v8 är snart slut.
helgen har varit bra.
fest, handboll, gemenskap med malin, shopping.

gårdagen var mycket trevlig. först var jag och kolla drott-krems, drott-vinst vilket innebär kvartsfinal i europacupen :) wiiiho! sen mötte jag upp malin och emil för kvällens fest.

nu ska jag snart på handboll. halmstad hp - borås. skulle spelat match själv men har fortfarande ont i min framsida lår och kan inte trycka ifrån riktigt när jag ska springa så känner att det inte är värt att åka med och kunna halvspela och få mer ont :/ hoppas givetvis på vinst uppe i lysekil! go tjejer!

imorgon börjar skolan igen. hupp.
och det är BARA 17 dagar kvar tills min vapendragare kommer hem <3

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback