you love is all around me.

hujeda mig, har verkligen åkt på en dunder förskylning. helgen har tagit ut sin rätt!
dock har den intjänats endel cash dock. cash is king som man säger ;)

tisdag, matematiken har hunnits med idag, gick sedan hem, är helt slut och koncentrationen är verkligen inte på topp idag tack vare förskylningen. men men. blir till o plugga här hemma ist. ska sätta igång en film och ta en powernap först hade jag tänkt. måste även åka och hämta ut mina nya linser idag som äntligen kommit.

såg igår mean girls 2 - värd att se säger jag bara! jag gillade den :) dock är ju mean girls med lindsay lohan bättre. fast denna var också bra :) värd att se alltså!

ikväll är det champions league också. milan-spurs. kan bli en intressant match. så blir väl att man sitter bänkad framför tvn ikväll för en gångs skull!

nu: pn.

<3 H

Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha, att hon gör. Sen att fanskapet inbillar sig att hon är tokbra gör det hela ännu roligare xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback