vila i frid jonas ernelind.

vill börja detat inlägget med att hedra en riktigt duktig handbollsspelare - jonas ernelind.
igår avled han, endast 34 år ung, i cancer.

vila i frid jonas ernelind.



fredag igår. vilket innebar csn :) wooppi!
jag och majsan begav oss in till stan. och jo, det blev lite shopping trots allt. jag som inte skulle handla något denna månaden. så gick det med det.

såhär såg mitt bagage ut efter att vi varit i farten

 

vad fann jag då? blev ett par svarta bralls från VILA, en snygg topp från Gina Tricot, en kofta från MQ och hårspray ;)

 

 

på kvällen nalkades det utgång. käk och gemen med lou och mallan hemma hos lou. mycket trevligt.
och idag mår jag verkligen som jag förtjänar. självförvållat, så har ingen annan att skylla på än mig själv!

 

och så är det lördag idag, än är ju inte helgen och denna veckan över.
dagen bjuder på europacupmatch här i halmstad arena mellan drott - krems.

heja drott!

nu ska jag fixa lite käk.

<3 H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback