today i fell in love

i en marinblå vårjackanfrån gina tricot. fanns endast en kvar, i stl 40, passade riktigt bra, men... den var för kort i armarna. inte schysst alls! fanns dessvärre inte på gintricots hemsida, annars hade det kommit upp en bild på den :)


så idag har jag bestämt mig för att jag ska införskaffa mig en marinblå vårjacka, helst den från gina tricot. får helt enkelt lösa det med storleken från någon annan stad :)

imorgon är det fredag - äntligen.
jag och majsan ska ta en vända på stan, ska också lämna CV. sen blir det alkoholhantering på kvällen med följande utgång :) kan ju inte bli mycket bättre!

yeah yeah, wow wow.
nu blir det film. despicable me :) mycket söt film!

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback