sunday night live.

söndagkväll. varit en mysig helg på alla sätt och vis faktiskt :)
i fredags var det slutprovtime. hoppas hoppas jag klarar mig!


aftonen spenderades hemma hos majsan. louise följde med också :) hur kul som helst att träffa henne igen! var riktigt länge sen nu. sen gick jag hem till j. och lördagen var det verkligen helt UNDERBART väder ute! herre jissanens. det har rättare sagt varit bra väder hela helgen :D har varit jätte glad!
lördag em var jag och maria i varberg och dömde. sen på kvällen lagade jag och anna mat, mikael, en kille från klassen, kikade inom med en kompis till honom också och gjorde oss sällskap ett tag. lite god dricka och massa tjöt :) mycket trevligt!

idag har varit en söndag som en söndag faktiskt ska vara. en sån dag där man är allmänt sliten för att helgen tar nu ut sin rätt på kroppen. det har också varit handboll i massor. först var jag och kolla på när vi spela mot bollebygd i arena hallen, vinst med 2 bollar :) , sen blev det ystad-kristianstad, flensburg-ciudad real och aranäs-skövde :) handbollssöndag kan vi också kalla det :)

har också hunnit med att spela sims ;) mohaha! det är kul :)

nu dags för sängen.
ska skjutsa min vän anna till tåget som avgår 06:04 imorgonbitti. hue.

you set my heart on fire
<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback