omg. laugh till you die!

hahaha, idag har något av det absolut roligaste denna veckan inträffat. haha.
jag och gabbe tog en tripp med bilen till eurostop för att besöka systemet och inhandla helgens alkoholhaltiga drycker. sedan svängde jag förbi majsan i det underbara vädret och plocka upp henne för att ta en tripp till grillen såhär på fredagseftermiddagen :)

vi kommer dit, kollar solkrämerna och väljer den som är "för vana solare". jag menar? majsan har ju solat året runt ute sommarhalvåret och i solariet resterande tiden av året sen det uppfanns nästan. men... det finns alltid ett men, majsan är überblond med blå ögon :))
det är förvisso inte jag. jätte brunett, jätte bruna ögon och 50% ungrare, så pigmenten finns ju liksom i kroppen! lägger på 20 min som vanligt. känner som vanligt. varmt och gott. och nej!! jag tar inte denna jäkla krämen i ansiktet. det är ju en döds synd. börjar sticka lite, stänger av ansiktsförstärkare.
när tiden tagit slut och jag håller på att ta på mig kläderna igen bankar majsan på dörren. haha.
jag kommer ut, och hon visar sina ben. haha. och armar. och mage. hahaha. de var lika röda som hennes jacka ;) herre min skapare!
mitt har trots allt lagt sig lite nu. tacka gud för det.
men jag får nog hoppa över den rosa klänningen ikväll trots allt :(


just det, skrev ju slutprov i matematiken idag också. det ska nog gå vägen, men man ska aldrig säga aldrig!

lite städ nu. (disk, hänga in kläder och dammsuga) sen dusch! kalldusch!

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback