it's gettin' hot in here..

nej, det gör det verkligen inte.
men det är iaf exakt 4 veckor tills min älskade vapendragare Linn kommer hem till sverige igen efter att ha varit i thai sedan i början av oktober. fy.
hon har hur varmt och skönt som helst, medan vi fröser röven av oss här i halmstad verkligen! blåser något fruktansvärt gör det med, vilket i sin tur gör att det blir ännu kallare!! den enda värmen en annan får är den när man går till grillen och lägger sig i 20 minuter. aja, ska sluta klaga nu!

snart dags för tenta, fredag rättare sagt. slutprov i matematik d. ska bli väldigt skönt, för sen tar jag sk. sportlov (A).

jag och anna pratade om en halvintressant grej i bilen påväg hem från skolan idag. ang att vara singel, att vilja ha pojkvän osv.. tyvärr är det så att många singlar blir kära i tanken av att ha en pojkvän och tar därför den killen som de tror sig ha känslor för. men egentligen är det inte killen de är kära i, utan tanken i att ha en pojkvän. tragiskt men sant. hoppas jag inte rörde ihopa det nu.
och något som är sant sedan det är ju faktiskt att när man inte letar, så dyker det helt plötsligt upp någon. någon som man verkligen får riktiga känslor för.

aja. nej, ska inte vara så djup mer nu.
ska plugga lite, sen kolla lite handboll. drott möter ystad och de har gjort klart med ett nytt nyförvärv då hasse ådrog sig en allvarlig knäskada i förra veckan. så en ny mittsexa är värvad till drott. en slovak om jag inte minns fel. läs mer på
hallandsposten vetja. (klicka på länken så kommer artiklen upp)


jag saknar dig,

<3 H

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: ja inte kan det va nå vidare dna dom har iaf :S



Joru, här är det snö & kyla, visst det snöar juh inget men kallt och det är juh nån dm snö ändå här =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback