du vill ha mig som en dröm, men jag vill va din verklighet.

Oj, gick inte riktigt som jag planerat när jag skulle uppdatera sist som jag sa.... Var ganska mycket med VM i den snurran, och nu är det hiskeligt mycket i skolan men lovar - igen- att göra så gott jag kan!

Fredag till dagen i ära, känner verkligen för att gå ut. Superfredag premiär på Mårtensson ikväll. Hade varit kul, men klockan står på 09:00 imorgon då vi åker till Kungsbacka för att döma USM Steg 4 hela helgen. 4 matcher lördag, 2 söndag och sen avslutar vi med en dam div 1 i Kungälv söndagkväll. Gogogo!
Sen är det tenta till råga på allt nästa fredag, matematik D, sluttentan. Sen har jag den ur världen och endast matematik E och fysik B kvar. Hue.

Ikväll blir det spel-kväll hos Maja och Jocke. Alltid lika trevligt där :)

Nej, laga lite käk nu kanske.
Bjuder på denna sången också :)
Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version

- H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback