8200kr/mån.

var väldigt arg igår, och är fortfarande arg - och förvirrad. därav inget inlägg igår.

torsdag idag, 24e närmare bestämt. dagen innan csn och kontot skriker ganska tomt! helt sjukt, man ska klara sig på ca 8200kr i månaden som student, du får sen inte jobba hur mycket som helst upp till studierna då du har ett tak. tror jag var över fribeloppet redan i september/oktober i höstas - och det var ändå bara på lönerna från juli och augusti. sick. och ändå har jag valt att studera i minst 3 år till. aja. får gilla läget helt enkelt.

igår var jag hos malin e och fick hjälp med att skriva mitt cv och personliga brev. blev faktiskt riktigt bra, och jag är sjukt nöjd :) bara hoppas det går hem hos arbetsgivarna också!
sen vart det handbollsträning och efter det hallandsderby, drott-aranäs i handbollens elitserie. riktigt härligt att drott knep 2 pinnar. unnar verkligen dom det. och på lördag är det europacupen. heja!

nej, nu måste jag fixa sista, sen ska jag träffa lou i stan. ta en fika. mys!
ikväll är det träning - om mitt lår håller. vilket jag hoppas!

20 dagar kvar!
<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback