22 days left.....

ojoj, har samlat på mig massor, och då menar jag massor, sk. vuxenpoäng ikväll. haha. jag har nämligen varit på tupperware party. mycket trevlig tillställning hemma hos carola.

har idag varit på stan med min vän malin, skulle även varit och tränat, men har problem med framsida lår så får bli rehab denna veckan :( blä!

ser big brother nu. haha
de ska duscha, eller en av tjejerna, så de håller upp två handdukar då hon inte vill filmas när hon duschar. haha. bara det att det är en kamera i väggen också. hahaha. klockrent!

nu ska jag se vidare.
imorgon ska jag ha gemen med min vän malin igen, sen blir det träning och efter det hallandsderby mellan drott-aranäs här i halmstad arena. ska bli sjukt kul!


can't take you out of my mind.
<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback