hjärtat på österlen

kände att det var dags för ett inlägg nu. efter sisådär - 1 månad? haha.
men mycket har hänt. och jag mår så helt sjukt galet bra! kan inte fatta det.

sitter just nu i bromölla hemma hos mami och papi. i lördags var jag hos sussie och firade hennes födelsedag i efterskott. mycket trevlig tillställning ;) haha. och igår fyllde farmor 70 år så det var heldag med släkten på den sidan. lunch i kristianstad, sedan vidare ner på underbara österlen <3 för em fika och mys :) dagen avslutades sedan i grödby hos mina kusiner där grillen tändes. vi "barn" drog fram bondespelet.. jag åkte ut. men vad är det man säger, "otur i spel, tur i kärlek"?  inte för att jag vet om det funkar, men det märker vi..
får se vad tiden visar!

drott är också i semifinal, förlust igår i första matchen mot sävehof. men de kom ikapp bra, och förlorade tillslut. tyvärr. retur i halmstad arena på onsdag kl 19.00. be there!!

nej, om jag ska ta och plugga lite, eller om jag ska gå ut i garaget och se om jag hittar min brors inlines och sedan ta en runda?  det lockar i betydligt mer än plugg iaf :O haha. 
ikväll bär det hem till halmstad igen. ska bli skönt.

<3 h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback