Uuuh what ya saay...

Fredagen börjar lida mot sitt slut. Veckan har varit bra - och dålig!
Framtida besluts har tagits, dagarna har kantats av längtan, förtvivlan, stress, ilska, frustration, aggression, besvikelse, glädje, lycka, hopp, vänskap, kärlek....
Störst har dessvärre de negativa varit; ilska, frustraion, aggression och besvikelse. Tyvärr!

Ikväll har det återigen varit en "Hanna-Vickan-kväll" bestående av simning, gott käk, idol och tjöt. Bra kväll med andra ord!
Och imorgon är det en extrainsatt lagfest då det konstaterades att det inte är någon match söndag :) Wonderbart!
Är riktigt laddad må jag säga! Halleluljha. (eller hur det nu stavas)

Delar med mig av en bra blogg, min kusins rättare sagt.
Art of Make Up .

Sen en rolig youtube-länk. Magnus Betnér - vilken lirare!



Nu ska jag läsa Harry P, sen sova!
Imorgon är det fest. Wooha!

<3 H.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback