sorry

ingen blogg igår.. var fullt upp verkligen, hade inte datorn igång i princip. fredagen var trevlig! jobb 9-13 igår (lördag), sen var det helt UNDERBART väder ute, så när jag kommer hem joinar jag grannarna i trädgården :) mycket trevligt! sen var det laaaagfest :) gör ett inlägg med bara bilder när jag lagt över alla. enklast.

men lagfesten igår. haha. man har verkligen aldrig tråkigt när man är med laget :) sen skulle vi till mårtensson runt midnatt, men då det är leg 23 där så kommer inte jag in för att jag är för liten. bra jobbat mamma och pappa! so i went home, och björn och magda + några till var hemma hos dom så joinade dom ett tag. mycket trevliga grannar man har :)

hade även hoppats på fint väder idag. men icke, VAR ÄR SOLEN???? jag som hade hoppats på att få njuta av dig idag också :( så nu får jag kolla film - såååå synd ;) fast ska dock grilla sen. färdigmarinerade bbq drumsticks :) mumma!

movie star, oh movie star. ohohoh.
<3 H

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: tack så mkt! :D<3

Vad har du gjort idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback