sex on fire

hemkommen ifrån jobb och torsdagen den 20 maj är snart över. var en lång och jobbig dag. händelserik också, har hunnit med en massa känns det som! därav att jag inte hunnit blogga något. smäll ni får ta helt enkelt :)

varit på hhf-kansli och fixat lite, sen skatteverket och fixat med kompleteringarna till min deklaration, malin har åkt hem till värmland för helgen och sen var det jobb 13.30-20.30. gud så mkt det har varit att göra!! dessa jädrans bananer! 4,90kr/kg är väldigt billigt ;) haha.


annars då? ser livvakterna nu. det är fortfarande 17 grader ute och vindstilla. underbart!

hahaha, prata just med min kära domarkollega, maria, också. hahahhaha. hon berätta en rolig sak, och kom då att tänka på när vi dömde dm-finalen för herrjuniorerna. hahahaha. jag vill verkligen inte hänga ut någon eller så, men ja, vad sägs som en stor hoodtröja, minsta hotpantsen ni kan hitta, hudfärgade strumpbyxor och sen ett par svarta pumps till det. åh ja, det var varmt ute vill jag lova! si sådär 3-6 grader ;) hahahha. men men. tur att vi alla inte ser likadana ut!


ska se klart my movie nu, och hoppas på att det inte åskar inatt, för då kommer jag inte kunna sova och då kommer jag vara jätte rädd :( fler som är rädda för åskan? :S


come and play with my desira
<3 H

Kommentarer
Postat av: maria

hahahahaha jaa det är väl kanske inte den mest lämpliga klädseln för att se en handbollsmatch kanske? ;D

Postat av: maaaaalin

hahahaha! ;)

2010-05-21 @ 12:49:11
URL: http://sandinus.blogg.se/
Postat av: Fruuu <3

jaaa.. Min frisör var tydligen jätterädd för åskan ;)

2010-05-24 @ 12:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback