run this town

igår var kanske lite väääl överdrivet att blogga 3 (!!!!!) gånger! hallå eller? hade jag inte mkt mer vettigt för mig? verkar inte som det.
dagen idag har varit både bra och dålig. jobbade imorse, 7,30-12, verkligen synd o klaga! hem, följde med malin till systemet. köpte mig en flaska rosé.
lord zinclair. mmm, mumma.
idag har det varit handbollsträning också :) sjukt härligt att äntligen träna med boll igen, dessvärre är ju inte min axel riktigt hel fortfarande. ska ringa sjukgymnasten.

sen är det ju denna här fucking jäkla kompletteringen till deklarationen jag fått. med resor till o från arbetet, vilket för min del är resor till och från dömning bla. jävla skatteverk :S varför ska dom krångla så, fattar typ inte så jätte mycket, och allt ska vara inskickat på fredag, så imorgon måste jag hänga på låset till sk-v så de får hjälpa mig, för jag blir gaaaalen på detta här verkligen!!! BLÄ!

kolla just på life of ryan också :) bra serie!
ser framemot helgen också. YEAH!

nu: efterlyst, sen dusch.

<3 H

Kommentarer
Postat av: Amanda

Komentera och kolla min blogg !

Postat av: andrine

Fin blogg:)



Jeg skal lage min egen toppliste så om du vil vere med er det bare å Besøke bloggen min å finne innlegget:)

2010-05-20 @ 15:51:07
URL: http://amandras.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback