Göteborg och The Studio



 

lägger upp dessa 4 bilderna bara, men det funkar :) gillar dom iaf! huvudsaken.

dagen igår spenderades i Göteborg på The Studio med malin och rebecca. alla fick jätte bra bilder verkligen! vi hann även med att träffa jonas och käka kebab. sen hann jag träffa kos i stan. han tog ju trots allt studenten :D kommer en bild i slutet :P haha.

 

vad bjuder dagen idag på då? ska snart äta lunch, blir kycklingvingarna från jobbet. riktigt goda är dom. sen håller jag på att packa, snart klar, sen bär det av mot jobbet för att sen köra till bromölla-town. ikväll är det feeeest för mina kusiner som precis fyllt 20. kommer bli galet :) eller hoppas på det iaf! plus att jag hoppas det blir bra väder ikväll, för i halmstad ÖSER verkligen regnet ner just nu - ingen höjdare! fast man har börjat vänja sig efter 5 år här. är det sol är det X i taket.

 

nu måste jag keeeeka, sen packa klart sen åka till jobbet. börjar kl 14. blä. vill bara hem verkligen! JAG SAKNAR MAMI OCH PAPI! <3<3<3

 

herr alexander kos.

 

ciao amigos.

<3 H

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

hejsan hejsan :D

hur mår du ? <3

Postat av: Sara

fin blogg ;d

2010-08-09 @ 00:14:13
URL: http://typesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback