bla bla bla

alltför sällan uppdaterar jag. men det har varit mycket på sista tiden. eller de senaste 2 veckorna rättare sagt. den 6 januari 2010 kommer alltid vara ihågkommen. min bästa kompis, angelica nilssons, pappa lämnade oss då efter en tids sjukdom.

r.i.p
jan nilsson
6/1-2010

vad har mer hunnits med under de senaste veckorna? handboll, dömning, jobb - typ. och en massa gemen med malin :) vilket alltid är lika underhållande.

i måndags åkte jag till bromölla. var i grödby hos mina kusiner och hade gemen, såg idrottsgalan och paradise hotel. inget är sig likt sen rami åkte. tråkigt men sant.
på tisdagen var det jans begravning. jätte fin var den verkligen. det var så skönt att få träffa jecka och krama om henne. likaså kim. under eftermiddagen var rasmus på besök hos mig :) filmmys.
på kvällen hade sverige em-premiär mot slovenien. förlust. jätte förlust. usch, vill inte prata om det. jag och sara vi var lika onyttiga som vi är varje gång vi ses. marängswiss och chips och dippa. ska man vara onyttig kan man lika väl ta allt på samma gång :) visst?

torsdag idag. jobbar ikväll så missar återigen träningen. jobbar i 3h. 17.30-20.30. känns knappt lönt. men men, bara och gilla läget helt enkelt...

nu ska jag se ondskan.
i love andreas wilson.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback