Powernap

Ojoj, torsdag - igen.
Tiden går fort när man har roligt som man så fint säger. Igår var vi på kåren, körde förfest hos mitt sedan begav vi oss dit. Mycket trevligt! Men attsiken vad kallt det är ute. Hue.
Dagen idag har varit riktigt tung om sanningen skall fram - fast man får ha kul så länge man lever, för det gör man ju bara en gång!

Mycket som händer nu i sluttampen av året också.
MASSOR som ska hinnas med.

Plugg i massor verkligen. Har två kursprov i kemi och fysik. 12 kapitel vardera!! Hue. Inget jag ser fram emot vill jag lova! En julfest med laget skall hinnas med, döma HJ SM steg 3, gymnasie SM runda 1, träna, Göteborg, SÄLEN och Norden Cup.

Sälen är riktigt efterlängtat nu verkligen. Vill bara bort från allt plugg nu känner jag! Står mig upp över öronen. Blä.

Nu ska jag se på film och ta en powernap, är befogat sen igår!

Jag saknar Linn.

<3 H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback