vad är det med söndagar?

ja, de är alltid lika dystra, tråkiga och allmänt sega. alltid. varför? för att man vet att det är måndag imorgon? wtf, måndag innebär ju bara att det snart är helg igen ;) så har jag börjat se på det iaf. man mår mycket bättre då :D

har varit i varberg hela dagen. fick jag en bra start på dagen? njae. vaknade första gången av klockan 06.30, snoozade 2 ggr. sen skulle den ringa 06.55 igen, men det gjorde den tydligen inte. för jag vaknar av att jag är galet kissnödig och klockan står på 7.32! snacka om att jag fick lite halvt panik då jag skulle hämta peter 7.45 för avfärd mot varberg. hue.
och flick sm. vad ska man säga? finns inte så mkt att säga egentligen mer än väldigt dålig handboll. väldigt!
ägde en ledare också. hahaha. såå kul det var. tror inte han vet själv vad han pratade om faktiskt. sjukt! haha.

ska snart fixa minn korvstroganoff och se senaste avsnittet av smallville (L), ikväll blir det bio med jecka och malin. fame. hoppas den är bra :)

och sveriges ödesmatch mot danmark igår också. ja, fördelen med att de förlorade är att lasse lagerbäck äntligen avgår som förbundskapten! men vi missar vm 2010 vilket suger. vad ska vi nu göra? som jag och mattias sa, vi får helt enkelt ta ledigt under vm och bosätta oss i danmark och fira kalaset med danskarna :D haha.

har även hittat en ny go låt.
ni med spotify kan lyssna här:
http://open.spotify.com/track/6fRcxid0yq88aJ7610XpQ0

take care.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja veckorna går undan :)

Postat av: Nelia

Vilket positivt tänk du har om måndagar och helg :) Så ska jag också försöka tänka. När man klarat av måndagen så är helgen bakom knuten... Hehhe :)

2009-10-12 @ 10:48:45
URL: http://nelayah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback