Sköna(?) gröna måndag.

Grön vet jag inte, men kallt är det. 5 grader! I Halmstad, i oktober. Sjukt.
Måndagen är här. Vecka 42? Eller 41? Håller inte koll. Vet bara att det är måndagen den 12 oktober iaf.
Snart städa lite, diska, vika tvätt och dammsuga.
Malin ska hjälpa mig och få upp min nya hatthylla från IKEA också sen :) Kommer bli så fint. Och ikväll är det handboll. Äntligen. En tidig seriefinal i Elitserien mellan HK Drott - Alingsås. Heja Drott.

Säger också Tacka Gud för Spotify. Helt ärligt, vet inte vad jag gjort utan Spotify.
I just looove my playlist :)


JAG SAKNAR EMELIE! KOM HEM NU!


Kommentarer
Postat av: maaaaalin

Det blev riktigt bra till slut! :)

Postat av: Michaela { Foto & Webbdesign

sv; ursäkta för sent svar men datorn har vart pajj :/



det vill jag med, ska nog gå och se den snart :) bara ganska bra? :o

2009-10-12 @ 13:14:10
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback