ny vecka nya möjligheter

hejhopp gummisnopp(?).
söndagen börjar lida mot sitt slut. veckan har varit bra och helgen lika stressig och fullproppad som vanligt. jag och
malin åkte till helsingborg i fredags för att besöka kim och jecka, dricka gott vin, äta gott och bara ha allmänt trevligt - vilket vi också hade <3
lördagen spenderades sedan i getingehallen och usm pojkar b. ganska lugnt faktiskt. och imorse hanns det med två matcher innan det vankades jobb.


i veckan händer följande:
jobb, träning, bror fyller 18 (Y) <3, bromölla, dömning, (kära återseenden?).

nu ska jag iaf sova. mycket ska hinnas med imorgon.
take care, sleep tight.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Wifeeey

Frugan! Jag vet inte, antagligen den 30e..

Och i veckan hann jag inte kontakta honom, men det har inte behövts heller. Nu är det dock akut så jag får göra det på tisdag för imorgon har jag MEGAtenta.. puss

2009-10-19 @ 01:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback