Jag gillar faktiskt måndagar :)

Tror i ärlighetens namn att jag är en av de väldigt få som verkligen gillar måndagar och ser fram emot dom. Jag gillar måndagar och har helt enkelt lärt mig att de positivt på dom. Jag menar - det är en ny vecka, som har nya möjligheter och, det är snart helg igen :) Haha. Vilket nog är det bästa av allt. Helgerna är alltid roliga. Har till o med börjat se positivt på tråkiga söndagarna nuförtiden. Tummen upp!



Nu när jag sitter i mina egna tankar och kikar runt lite överallt så har jag konstaterat att jag är sjukt kääzz på att uppdatera bloggen på helgerna. Beror dock på två saker, dömningen och jobbet. De går om varandra och när jag väl är hemma så är jag d.e.a.d.
Helgen har iaf varit lika bra som vanligt och har dvs bestått av jobb och dömning och gemen :)

Ska bege mig till gymmet nu och få mig att må lite bättre tänkte jag. Sen ikväll blir det till o packa och bränna en skiva till resan imorgon :)

Har även hittat en klocka, eller två rättare sagt, som jag är något fruktansvärt in love with. De kommer från Amerikanska Nixon.

 


Kommentarer
Postat av: Patrik

den färgglada var grymt cool! :)



sv; usch nej gud aldrig att jag nöjer mig med det som finns i spelet! klart jag laddar hem extra innehåll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback