depptisdagkväll.

22.22. det är nu man ska önska sig något. vad önskar jag mig? att alla jag håller kära mår bra. så många som inte gör det. tänker framför allt på mina två bästa vänner, angelica och malin.

önskar även alla lycka. lycka, ett laddat ord som följer oss som en skugga genom livet. men vad betyder det egentligen? går det överhuvudtaget att definera? eller är det ett alltför start - måhända också för abstrakt - för att vi ska kunna greppa det?

det är tisdag 20 oktober.
imorgon är det onsdag.
sen torsdag.
sen fredag.
sen lördag.
sen söndag
sen - återigen - en ny vecka.

more than a feeling - boston
för er som har spotify lyssna
här.

om en vecka åker jag till lite norrare breddgrader.

keep up the good work, my friends.
love you all.
puss.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Lycka är nog ett ord som betyder olika från person till person :)

Postat av: maaaaaaalin

kärlek till dig min vän! <3

2009-10-21 @ 22:20:57
URL: http://sandinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback