veckorna kommer märkligt tätt.

torsdag. igen. känns som om veckorna kommer märkligt tätt nuförtiden. jag menar, det har ju trots allt gått en hel vecka sen det var torsdag sist, men det känns ju typ som om det gått några dagar bara! hue.  någon som har en förklaring?

om 2h och 20 min fyller viktor även 20. grattis till honom!
imorgon är jag ledig och idag har varit en händelserik dag.
jobb imorse, någon snubbe som gjorde något han inte ska göra, emir var på löprunda efter, polisen, vittnesmål osv osv, simmat 1500m (riktigt skönt) sen skulle jag dömt nu ikväll men matchen blev inställd. så ist fick jag 200kr för att åka till alehallen och hem ;) hehe. ibland ska man ha det bra.

har även pratat med min heliga man ikväll :) mys. nu ska vi bara få allt att försöka gå ihop med scheman osv. blä. inte det lättaste vill jag lova :/ men men. får la se vad som händer.

nu ska jag nürda lite sims och kolla film :P mohaha.
keep up the good work.

SAKNAR DIG!
puuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback