someday is gonna be the day

i don't believe that anybody feels the way i do.
about you now.
you're my wonderwall.




tisdag. ett tag sen en "riktig" update kom.
var i karlstad hela förra veckan typ hos min heliga man. sjukt mysigt och jag saknar honom! inget nämnt inget glömt helt enkelt.
helgen bestod av jobb fredagkväll och sen utgång med den bästaste linn :) det blev underbar på mårtensson och det var faktiskt en hel del folks där vilket var nice.



lördagen bestod av jobb och på kvällen var det överraskningsfest för vår alla fredrik "sunkan" sundqvist. mycket trevlig tillställning med diverse tävlingar och god mat och dryck. dock slutade kvällen på tok för tidigt då de alla bangade utgång utom jag typ. blä på er! ;)
söndagen var det dömning, aik tog tyvärr sm-guld, vinst för a-laget, malins fönsterruta på förardörren blev sönderslagen (att folk inte kan slå sönder sina egna saker ist, hela bilen var full av glas, och som jag och malin sa, "ska de förstöra kan de väl lika gärna ta något också?")

helgen får (¤) (¤) (¤) (¤) (¤) (4 av 5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback