kvällens tanke..

torsdag. igen. igen. igen. igen. usch och fy. säger det i iprincip varje inlägg att veckorna bara springer förbi. "tiden går fort när man har roligt" sägs det, och kanske är det så också. eller det ÄR så.
träningen går bra, jobbet går bra, dömningen går bra och mina vänner är helt underbara.

såhär kul hade jag och linn på max i tisdags efter inventeringen på jobbet. hahahha.
watch and enjoy ;)




dagens tankar går till jesper. <3


och nu ska jag försöka förstå mig på the sims 3, haha. började i eftermiddags, men tar nog ett tag innan man kommer in i det.
imorgonbitti är det jobb 7-12, sen om det hinns, så luncha med johan, till gymmet och simma och på kvällen blir det bio med viktor som är i halmstad på visit. hittade även bilderna från nyår 06/07, förstår ni var länge sen det är? i ren elakskap så lägger jag upp en här ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha jaa gör du det då hade nog min favoritläsare blivit glad igen :) haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback