wiiiihaaa, kuwl <3

wiiiihaaaa. helgen har varit kuuuuuuwl och väldigt händelzerik :D i like.
poliser, hbk, grannyra, KÄRLEK, riktigt dålig hockey, SM FINAL, VÄNNER, film, telefonprat, smsskickande, inlines, kanon väder, inget jobb ;) , ingen alkohol :) , ingen fest , fått veta att emelie lever, träffat MENTOS-SIS, SAKNAT TURKIIIIET, haft ettårsjubileeum/dag, skrattat i massor, följt med min fru på blinddate med någon random snubbe, kollat lägenhet.
tror jag glömt något. men men. skit samma. kul för han/hon/den/det isf ;)

några kuwl bilder :)

fontääänen

nu ska jag sååååva, och imorgon/(idag) blire ju, är jag leeeediiiiig. det är skönt.
goooodnaattii folkät.
<3

Kommentarer
Postat av: wifey

fjåååtizz stavning. f1 kewl.

2009-05-13 @ 22:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback