schackmatt...

Jag vill veta om, det är okej? Jag vill veta vad du tycker.
Skulle vilja kunna läsa dina tankar, och förutsäga dina nästa drag.
Det är ett schack spel, jag kommer aldrig sätta dig i schackmatt och
känna att jag kontrollerar dig. Vilket skulle bli tråkigt med tiden.
Vi lever i ett spel, där ingen av oss kommer att komma till målet före den andra.
Även om jag vill känna mig säker på dig så gör jag inte det i alla lägen.
Men allt går över n
är du ler, då jag glömmer tanken för en stund
och känner att detta spel kommer att bli oavgjort.
Vi kommer känna samma glädje i slutändan och glömma den nakna sanningen.
Att ödet att kan bestämma allt. Du kanske är borta imorgon, det ska jag tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback