funkar det?

då ska vi se om det vill sig nu då?. . . . .

från 2009-06-11 @ 23:31:50

oj, så mycket känslor just nu känner jag. förra fredagen (5 juni) var det exakt ett år sedan studenten. imorgon tar alla andra studenten. vet inte riktigt var jag ska börja. hade gjort vad som helst för att ta om min student. med mml. och att allt var som vanligt. du och jag. jag saknar det. ibland mer, ibland mindre. ikväll är en sån kväll där jag saknar det mer. så mycket minnen. med mml. med dig. paris. klasshelg. sälen. midsommar. kanoting. julavslutning. singstar. studentfester. filmkvällar. . kärlek. så mycket ... kärlek.

jag önskar att du var här. höll om mig. som du brukade göra. och säger att du ångrar allt du gjort. att sårat mig som du gjorde.
jag undrar om det är vi själva som styr våra liv, eller om det är våra liv som styr oss?
jag vill gå tillbaka i tiden. ändra ett ögonblick. ett ögonblick jag alltid velat få tillbaka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback