studenten

sjung om studentens lyckliga dar.... sen kan jag inte mer. :D haha.
igår tog min kära barndomskompis kajsa studenten och mina kusiner :) wiiiie. det var MYCKET trevligt igår :) då det var förköp till t-baren och endast de med studentleg kom in så sket det sig för mig mattis och rasmus som vi mötte upp i stan. på banken var det så lång kö att det inte var lönt att ställa sig i den. så ja. vi strosa runt och kollade läget :P hahaha.

bussen hem: i fjälkinge var det två som hoppade av, "yes, ett ledigt säte" men nej, vände lika fort igen och skriker "neeeeej fan vad äckligt" och precis då kommer en annan tjej och sätter sig i sätet och fattar ignet fören hon reser sig upp igen och ser att han som satt där innan SPYDDE innan han gick av bussen. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! han hade ätit potatissallad tidigare under kvällen iaf :S

snart middag, kallopps idag. sen ska jag till grödby och sen träffa kajsa ikväll förmodligen :) det blir fiiilm :) imorgon tillbaka till halmstad. mitt tåg går 7.50 från kristianstad :S tidigt!

bilder kommer på fb och bdb när jag är åter i halmstad.
tjing tjong.

- h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback