all night long . . .

och så har jag glapp i strömsladden till datorn. vilket jag inte gillar.
lördag. är hemma. packar och kollar på ondskan. för imorgon åker jag till ååååhus! jag längtar.

veckan som har varit då:
i måndags var det club monday, men det finns det redan ett inlägg om.

onsdag, kräm. var där med de bästa; natta, jecka, sanna och maria. himlen öppnade sig när vi skulle bege oss hemåt. tur att natta körde. trevligt sällskap av en kär vän också :) mys!

torsdag, fiesta. shit säger jag bara. det var keeeewl. hemma 4.50 :O förstår inte hur? någon?  jag och natta är systrar. tydligen är vi ganska lika?

fredag, filmmys med linnsan. i taket lyser stjärnorna, godis, zingo och chips. gott!


keep up the good work!
vi ses i åhus (:

<3

Kommentarer
Postat av: Din fruuuuga! <3

eftersom våra kunder tycker att du å jag e lika, å folk på skolan har tyck att jag å Natta varit lika, så BÖR ni vara lika! Hänge du med? eller ska vi ta det en gång till? ;) haha..

2009-07-13 @ 19:56:45
Postat av: H <3 R

Nej, jag fattar min kära ;) Hihi. JAG SAKNAR DIG <3

2009-07-17 @ 00:19:28
Postat av: Fru

I MISS U! <3

2009-07-19 @ 00:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback