käääääärlek <3

Telefonisten: Rossing Taxi, Berit.
Jag: Hej, jag heter Hanna. Jag skulle vilja ha en taxi till Kärleken?
Berit: Har du hittat Kärleken ikväll?
Jag: Vi är 5 stycken
Berit: Du förstod inte vad jag sa va? :)
Jag: Nee? Haha
Berit: Nej, jag undrade om du hade hittat kärleken ikväll?
Jag: Nej, jag har ju inte det. Men jag kanske vet var han finns.
Berit: Det var ju tur.

Ja, och så fortsätter konversationen. Poängen var det med kärleken ;) Hihi.
Och jag är fortfarande sjuuukt sleten. Tur att det bara är nyår en gång om året!

Tack för igår allihopa. Bilder finns på facebook och bilddagboken.


Jag och Rebecca, dreamteam igår. Haha. Bacon och pasta mitt i natten är galet gott :)



Tänker på DIG ;)
- H

Kommentarer
Postat av: Becca

Bacon och pasta mitt i natten? Tidigt på morgonen skulle jag vilja säga hahaha ;)

2009-01-02 @ 14:33:26
Postat av: Becca

Bacon och pasta mitt i natten? Tidigt på morgonen skulle jag vilja säga :P hahaha.. Men gott var det =)

2009-01-02 @ 14:38:20
Postat av: Hanna

Jajaja, men det var gott ;)

2009-01-02 @ 20:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback