Ny vecka, nya möjligheter

Det är precis så det heter; ny vecka, nya möjligheter.
Ej och med att jag typ somnade väldigt tidigt igår så vaknade jag givetvis tidigt idag. Ser Mamma Mia, den är bra. Var lite anti den när jag såg den första gången, hade väl för höga förväntningar eller något...

I veckan skall en del hinnas med känns det som.
Jobb, jobb, jobb, jobb och jobb, döma ikväll, träffa Gun och fika sen träning imorgon, MATCH på onsdag kl 19.30 i Sporthallen (be there), torsdag träning, fredag UUUUUUTGÅNG med MENTOS-SIS och de bästa, lördag döma 2 matcher, söndag FÖDELSEDAAAAAAAAAAAG och match i Sporthallen 14.30 (be there too). Det är fullt ös medvetslös verkligen. Men det gillar vi. Är grymt taggad inför matcherna redan :)


Don't go waisting your emotion, lay all your love on me.
Don't go sharing your devotion, lay all your love on me.

Nu ska jag frulla frulle sen wooooork.
Pussssspådig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback