Jag lever i en Hollywood-film

Olalala, I love you baby! Eller inte :O Nej, kände bara för att starta inlägget så. Jag, Hanna Erika Johansson, mår väldigt bra. Dagen över lag har varit väldigt flummig faktiskt och innehållit väldigt mycket skratt på en utbildning som Johannes både var väldigt allvarlig på och försökte göra allvarlig. Klart att vi tog utbildningen på allvar, men vi överdrev allting en aning vilket gjorde att allt var väldigt roligt. Johannes var väldigt seg och ville i princip bara gå efter en liten rundtur i butiken, hahaha. Men för att inte tala om han den där Sandén sen! SHIIIIT VILKEN SEG MÄNNISKA! hahahaha. Eller vad säger du, Rebecca? :P

Efter la work så drog jag och Rebecca hem till mig och jag, mästerkock som jag är, lagade maten (förutom det att hon stekte baconen som skulle vara i maten då) och sedan kollade vi handbollen, Sverige-Spanien. HEEEELT SJUKT vilken match svenskarna gör! Har fortfarande gåshud bara jag tänker på den. Hue. Sjöland i målet var KUNG verkligen, och för att inte tala om Dalibor Doder! Vilken lirare!
Det har även hunnit bli idrottsgalan med Björn och Robert Gustavsson ikväll och en runda på Hallands Handbollsförbund i förmiddags för att rapportera från helgen och hämta nya domarkvitton. Det blir också Helsingborg till helgen, steg 4. Sedan åker min kollega till Qatar på tisdag nästa vecka. Ja, nu tänker ni "vilket jävla ställe att åka till", och ja, det gjorde jag också tills hon sa att hon ska dit med skolan på sk. "FN-rollspel". Hahaha.

Usch, känner att jag pratar om exakt ingenting nu. Men men.
Ja, sen känner jag att ibland känns det som om jag lever i en Hollywood-film. Tro det eller ej! Men när allt bara flyter på i min väg och är roligt så mår jag så jävla bra, och så bra mår jag just nu :) På en skala 0-10 så är det fan 50 :D Tack till alla er som är delaktiga till att jag mår så bra :D


- Pussokram skumbanan!


EDIT: Jag glömde skriva att jag blev rädd för en dammtuss idag också :O:O:O Och då menar jag RÄDD!!!

Kommentarer
Postat av: B

Vilken snygging-header! =) Och hon pinglan på andra bilden, var har du hittat henne? :O Telefonnummer? (A)

2009-01-20 @ 09:46:27
Postat av: Hanna

Pinglan på den andra bilden, säkert att du vill ha hennes nummer? Hon är grymt het och sen på något vänster så slår hon in aprikoskräm utan att kunden ens har någon aprikoskräm. Avskräckt än? ;)

2009-01-20 @ 15:19:43
Postat av: B

Bara ännu mer intresserad. Aprikoskräm, fan vilken PR-kvinna det måste vara. Perfekt för mig som är aprikoskräm-tillverkare. Henne vill jag ha! <3

2009-01-21 @ 23:01:23
Postat av: Hanna

Jummi! Förstår dig. Man blir bara mer och mer tänd :P <3

2009-01-22 @ 17:01:46
Postat av: B

Ja.. Så jeffla hett liksom! =) <33

2009-01-22 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback