HAHAHA. fan vad illa :S

Becca säger: men jag har inte hört av Jecka sen 01.50 i lördags den jäveln haha
hannaa - * säger: hahaha
hannaa - * säger: jag pratade med henne igår
Becca säger: hon kan inte skicka sms.. haha.. jag har halva kims mobil.. men de saknar ju inte den antagligen
hannaa - * säger: jag pratade med kim igår också när han var påväg hem. ringde honom när jag inte fick tag i jecka
Becca säger: hahaha.. okej xD
Becca säger: jag har inte kims nummer så jag kunde inte höra av mig till honom,

hannaa - * säger: vill du ha det?
Becca säger: ja bitte ;P
hannaa - * säger: 07350585xx
hannaa - * säger: min mobil är inte heller som den ska
hannaa - * säger: tappade den i snön i lördag vid lokalen. hahaha
hannaa - * säger: så 1an och <-- tillbaka pilen är typ assega!
Becca säger: tur den andra kim stavar kiim annars hade de blivit jobbigt att hålla koll xD
Becca säger: haha.. duuu
Becca säger: du spillde dricka på den också

hannaa - * säger: HAHAHA
hannaa - * säger: gjorde jag? haha
Becca säger: haha jaa xD
hannaa - * säger: ajdå
Becca säger: alla bara "men det där var väl inte så jävla smart?" å du bara "HAHAHAHAHAHA" xD
hannaa - * säger: HAHAHAHHA
hannaa - * säger: ajdå, fan vad illa
Becca säger: eller.. joo, de måstre vart du. Aa, för Jecka var inte där då.. Så jo det var du.. Ja, det var lite illa du
hannaa - * säger: 1an är värst
hannaa - * säger: hahaha
hannaa - * säger: fy ja
Becca säger: hahaa

Kommentarer
Postat av: DIN sko

HANNA VAR FUUUULL!!!

2009-02-25 @ 14:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback