Äntligen 20, TATOO, feeest

Helt ärligt, jag SUGER verkligen på att uppdatera min blogg har jag konstaterat. Någon som håller med? :S *räcker-upp-handen*
Sist jag uppdaterade var den 26, vilket innebär för en vecka sedan ganska så exakt. Under denna veckan har jag hunnit med en jäkla massa; jobbat, tränat, spelat 2 matcher, FÄÄÄÄÄZT men framförallt, och det absolut VIKTIGASTE är att jag FYLLT 20 :D Wiiihoooooo! Igår närmarebestämt fyllde jag år.

Fääääääzten i fredags var helt sjukt jäkla rolig verkligen. Synd att vår plan inte kunde genomföras, reebook min sko ;) Det hade varit sjukt roligt. Vi får ta det om någon helg eller två ;) Haha. Men ja, fredags, och fääääztandet var galet lyckat och det finns lite bilder på facebook :)
I lördags var jag något så bakfull så jag visste inte vart jag skulle ta vägen :S Bläää... Men Viktor kom hit på kvällen, kul att träffa dig :) Vi såg Disturbia, dock somnade jag, eftersom jag endast sovit 4h natten mellan fre-lör. Hehe. But that's liiiiife!

Ja, och igår var det då THE BIG DAY. Min 20 års dag :D Match, sen HBP-Vinslöv sen HEEEEM och såg sista halvleken av VM-finalen sen åkte jag och Malin till Blue Thai och käkade :) Vilket var myyyyys. Friterad kycklingfilé med ris och curry sås sen åt vi friterad banan med glass till efterrätt :) Kan det bli bättre? Njae, tror ikke det :)

Inatt var det även Superboooowl. YEAH, det var skoj. Vilket jäkla evenemang alltså, helt sjukt.
Nu: Scrubs.
Strax: SÅÅÅÅVA.
Imorgon: Fika med Elinor, jobb sen träning.

Tjingtjonglångkalsong.
Puss H.


Ja, P.S. Jag har nu också kommit fram till vad och var jag ska tatuera mig. GÖÖÖÖTT! Kommer bli fett najs! D.S.

Kommentarer
Postat av: Din Sko

jag vet också VAD och VAR. Men inte NÄR och VAR! ;) hahaha..

2009-02-03 @ 11:56:06
Postat av: Hanna

Säkert att du vet VAD och VAR?

Jag vet själv inte NÄR och VAR än ;) Hahaha.

2009-02-03 @ 21:39:28
Postat av: B...

Jaa, jag vet VAR.. Men inte VART, asså hos VEM! ;)

2009-02-03 @ 22:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback